Algemene Voorwaarden
SPECIFIEKE VOORWAARDEN PRAKTIJKRUIMTE FEATHER LIGHT COACHING & RELAXATIE
Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling, dienst, intellectuele prestatie en transactie tussen Feather Light en een cliënt waarop Feather Light deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken
- Inspanningen Feather Light
Feather Light zal de behandelingen/diensten/intellectuele prestaties naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Feather Light zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is, de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
- Afspraken & annulatievoorwaarden
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Feather Light melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Feather Light het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Feather Light moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden. Indien U annuleert binnen een tijdspanne van 24u wordt er 50% van de behandeling aangerekend. Bent U te laat op de afspraak, dan wordt deze tijd afgetrokken van uw behandeling en wordt deze bijgevolg ingekort.
- Betaling
Feather Light vermeldt alle prijzen van behandelingen/diensten/intellectuele prestaties en producten zichtbaar in het salon. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zodanig de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen.
- Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Feather Light vóór de eerste behandeling/dienst/intellectuele prestaties van alle gegevens, waarvan Feather Light aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen/diensten. Feather Light neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem. Feather Light behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Feather Light zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
- Geheimhouding
Feather Light is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling/dienst/intellectuele prestatie. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Feather Light verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
- Aansprakelijkheid
Feather Light is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Feather Light is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke/mentale aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Feather Light is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijkruimte.
Feather Light @ copyright 2017
- Garantie
Feather Light geeft de cliënt één week (7 dagen) garantie op de behandeling/diensten/intellectuele prestaties en de producten. Deze garantie vervalt indien:
De cliënt andere producten dan de door Feather Light geadviseerde producten gebruikt.
De cliënt de adviezen voor thuisverzorging, niet heeft opgevolgd.
De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
- Beschadiging & diefstal
Feather Light heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Feather Light meldt diefstal altijd bij de politie.
- Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over een behandeling/dienst/intellectuele prestatie of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen de vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Feather Light. Samen zoeken we dan naar een oplossing. Indien een klacht gegrond is, zal Feather Light de behandeling/dienst opnieuw verrichten.
- Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de praktijkruimte behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Feather Light het recht de cliënt de toegang tot de praktijkruimte te weigeren onder opgaaf van redenen.
- Recht
Op elke overeenkomst tussen Feather Light en de cliënt is het Belgisch recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het totstandkomen van de overeenkomst.